[slikom] Re: Violeta i njeno spadalo

  • From: Saša Grbić <g.sasa@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 6 Aug 2004 15:49:12 +0200

Da. Ja radim na jednoj listi koja ce se baviti knjizevnoscu, konkretnije
glavni joj je cilj da ljudi mogu komentarisati objavljene tekstove na
http://users.teol.net/~g.sasa/ Ali, ima tu jedan veliki problem. Outlook iz
nekog razloga mi povremeno brise poruke sa servera, tako da od freelists.org
nisam dobio password s kojim bih mogao pristupiti podesavanjima. Sto se tice
ovog prijedloga o povremenim izletima sa temom tu je najbolje rjesenje da se
usvoji Draganov prijedlog.