[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Unatoč sustavu

  • From: Leonardo Bressan <ordinacija.dr.leonardo.bressan@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 10:24:00 +0200

Karmen,

ne sumnjam u tvoje nakane ali:

-  informatizacija NIJE uspjela, jer je valjda smisao informatizacije
jednog sustava poboljšanje rada i kvalitete unutar sustava. Izvještavanje o
izvršenom radu nije kvaliteta, nego kvantiteta, a dok se informatičkom
tehnologijom najprije ne omogući kvalitetniji rad svih u sustavu, do tada
nema uspjeha iste informatizacija.

-  informatizacija NIJE  uspjela, jer rušenje istog CEZIH-a barem jednom do
dvaput svakog mjeseca, nije više "izvanredna situacija" (kako stoji na
portalu istog CEZIH-a) kada se trebaju koristiti papirnati obrasci, već
redoviti rad ...

-  prikupljanje podataka o načinu rada službenika u područnim uredima nije
valjda zadatak ni tebe ni mene, već posebnih i postojećih službi unutar
samog HZZO (služba za unutarnji nadzor), zar ne ?

-  mislim da ne treba demontirati sustav, već da treba demointirati ovakav
(vremenima neprilagođenih i opstruirajući) HZZO ....

Leonardo