[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 20:33:29 +0200

Pa ja sam za Čakovec omah napisao nakon sat-dva, čini mi se da sam bio
drugi (netko me pretekao čini mi se iz Bjelovara) - u Međimurju su nas
počeli poticati da šaljemo participacije i ortop.pomagala internetom,
ostalo ide na diskete i papir iako nekima velikodušno dozvoljavaju i CD,
naravno uz papir.

Dana 8. lipnja 2012. 16:41 Karmen - Markant <karmen@xxxxxxxxxx> je