[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: Ljiljana Zorcic <ljiljanazorcic@xxxxxxxxxxx>
  • To: NAŠA LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 13:42:22 +0200

U ŠIBENIKU šaljemo na cezih, ja osobno šaljem HZZO meilom, ali moram donijeti i
papirnato ,pa se time ništa ne dobiva-uvijek papirnato, pa dokle više.

 Što se tiče                  internih uputnica ,klasika ,kao i kod drugih
,neki pišu, neki rado pišu ali neki ne žele ni da čuju, ali onda ČUJU MENE !!!!

Date: Fri, 8 Jun 2012 11:39:21 +0200
From: karmen@xxxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

Poštovani kolege, šaljem tablicu s podacima koje smo dosad prikupili. Molila
bih da pomognete informacijama da popunimo kućice u tablici za preostale PU
(Čakovec, Dubrovnik, Gospić, Karlovac, Požega, Rijeka, Sisak, Split, Šibenik,
Varaždin, Vinkovci, Virovitica, Zadar). Hvala, Karmen.

Slanje izvještaja područnim uredima HZZO-a

Područni ured

Slanje izvještaja

CEZIH

CD