[smartdoctor] Re: SPLIT PRIDE

  • From: Lada Grandić <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 13:53:24 +0200

Ne zanimaju me uopće,i nije mi poznato zašto paradiraju, Njihova
seksualnost je njihova intima i ne treba je na sva,zvona isticati MISLIM DA
BI MI IMALI ZAŠTO PARADIRATI ISPRED HZZO-A ILI MZ.ALI IPAK TO NE RADIMO.
L.P.Lada
Dana 7. lipnja 2012. 18:35 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je

PNG image