[smartdoctor] Re: SPLIT PRIDE

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jun 2012 14:26:22 +0200

“I oni koji su zaglavili zbog svoje dinamovštine ili hajdukovštine, ili
romstva, srpstva, bušmanstva ili vijetnamstva nisu stradali zbog društva nego
zbog patoloških pojedinaca kojih je bilo u svakom djeliću naše (homo
pseudosapiens) povijesti. A u civiliziranim društvima znalo se kako se takvim
pojedincima postupa. “

Je  je – tako je znalo još jedno civilizirano društvo tam negdje 1933.
razriješiti s nasilnim pojedincima koji su u podrumu nisu brijali glave već
peglali smeđe košulje....
Fućkaj ga , ali ja fakat ne znam razlikovati kriminal od položaja u društvu.
Možda zato što već dugo živim u društvu u kojem kriminal( ne tako očit kao
obrijana ćelenka )  prečesto osigurava dobar položaj u društvu .

“Ako događaj koji se najavljuje nećemo, kako ti ističeš, nazvati "paradom" nego
pravom hrvatskom riječi "pride" onda, kad s hrvatskog prevedemo "pride" na
hrvatski, dobijemo "ponos" pa zapravo ne vidim ni semantičku razliku između
"parade" ("svečane povorke") ili "pride"-a, ali je i dalje vidim prema
prosvjedu.”
Pa nije nit parada hrvatska riječ ??!!  ( gotovo jednako kao i pride )...
Koliko znam – današnju i slične nisu sami organizatori nazvali paradom – to se
nekako uvuklo upravo iz razloga koje i ti semantički i/ili lingvistički
raščlanjuješ . Čini mi se upravo zato da bi se reklo “ to tamo pederi
PARADIRAJU” ...
“ Ukoliko se netko kreće u paradi kako god je zvao, zato što slavi ili je
ponosan na to što je ružičast, smeđ, zelen, crn, onda znači da mu ne smeta što
mu se događa jer inače ne bi slavio i ne bi bio ponosan. Je li razlog ponosa
kad vas premlate na cesti? Očito je u pitanju nešto drugo. Kako se samo radnice
Kamenskog ili traktoristi iz Slavonije ili razbijači kamena s Brača nisu
sjetili organizirati pride da proslave svoje uspjehe?”
Kad u  (pre)rijetkim prilikama roditelji djece s poteškoćama prosvjeduju protiv
svih ( vidljivih i nevidljivih)  prepreka koje društvo stavlja pred njihovu
djecu misliš li da pri  tome pokazuju da se srame  sebe i svoje djece  - mada
prosvjeduju , oni pokazuju  i da su ponosni na tu svoju djecu ( i sebe) i
pokazuju i dozu prkosa, slave  čak !   Jel to, onda,  oni PARADIRAJU  ili
prosvjeduju ?  Jel bitno kako se to onda zove ( prosvjed, parada,
pride,procesija,proslava, milenijska fotografija .... ?) Možda će netko
isčitati da  je tu “očito u pitanju nešto drugo “   Možda nam šalju poruku da
je “ neprirodno” zapravo “ normalno “ ? I da žele da svi u društvu imaju baš
takvu djecu ?  Or  what ?  Kad spominješ druge obespravljene u našem društvu (
radnici  koji evo prosvjeduju – iznose svoje tužne priče pred kamerama , ne
nose šarene zastave i ne plešu, vežu se za vrata opljačkane tvornice ili toranj
DIOKija  – daju zapravo pravu sliku – da nas ne bi slučajno zavaravali kako im
je dobro ) misliš li da postoji neki red , prirodni (po)redak koji i čiji
problemi imaju prednost , a da se GEJEVI   tu jednostavno “ preguravaju “ ? I
očito je u pitanju nešto drugo – opet ja stupida ne kontam – što drugo ?
Prosvijetli me !
“S druge strane, ako je to ipak neki prosvjed (ali zašto su onda svi tako
napadno veseli, puni pjesme i šarenila, isticanja tog pridea svim sredstvima?)”

Kad bi bili obučeni u crno , obojali lice poput tužnog Pierrota – onda bi to
imalo značenje prosvjeda i davalo bi poruku “nekaj nam ne štima”?? ?  Viš , viš
– toga  se organizatori SKUPA nisu dosjetili. Baš glupo od njih ! Pa poznato je
da naš narod više pada na zapomaganja i skupljanja love na humanitarni brojček
+385 060 xxxxxx ( uplatiš kunicu dvije i veliš – bogek,bogek fala ti kaj ja
NISAM tako jadan !)
Isto tako do sad nisam upoznao čovjeka koji je dobio otkaz samo zbog neke
pripadnosti.
Ja jesam ( nekoliko njih tijekom 90 ih)  – i tu ne mislim samo na ove nu L G B
T je( uopće ne mislim na njih)  ... Jesmo evoluirali uljudbeno od 90ih – sada
situacija izgleda kako si ti opisao “ jako mnogo onih koji su dobili otkaz kao
pripadnici svih mogućih većina, nacionalnih, spolnih, vjerskih i ostalih. I
među njima je vjerojatno bilo i nekih manjinaca, ali su dijelili sudbinu onih
drugih.” Na ovo bi ti moja rahmetli baka rekla : “ Svaka rit dođe na šekret “
.. ( pardon moj zagorski) . Još danas smo u masi “ normalnih” “uobičajenih”
“prosječnih” – a već sutra ( NPR. neoprezno pretrčavajući cestu) možemo upasti
u neku obespravljenu manjinu . Ili nam se potrefi ili smo sami izabrali  da
radimo baš OM u RH ?
A budemo li mi liječnici otišli u nešto, to može biti samo prosvjed, jer koja
nam je radost i ponos što smo ono što jesmo, pa da organiziramo paradu? Kad bi
neko od moje djece diplomiralo medicinu (što se srećom nikad neće dogoditi) za
diplomu ne bih organizirao pride nego karmine.
Kad bismo mi liječnici otišli u nešto ( osim tamo gdje idemo – zaključite sami
gdje ) onda bi meni bilo apsolutno svejedno zvalo se to kako bilo – ali bih
željela da nas promatrači vide kao ponosne ljude koji se bore za neka osnovna
ljudska prava ( a ne da nam šuškaju iza leđa :” tajkunčići prosvjeduju poradi
smanjenja glavarina  šuš-šuš  “  možda doleti i neko jaje i pomidor  u glavu )
– i iznimno bih otišla na frizuru ( van mog prosjeka od 2x godišnje). ( i bila
bih maksimalno nadrndana ako bi mi pomidor pokvario vanrednu frizuru ) ...
No , tako mislim ja – neuka u svakom pogledu  , posebice
semantičko/lingvističko/ svjetonazorskom ..