[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u, još nekoliko PU

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 9 Jun 2012 17:27:30 +0200

PU Split - izvještaji se donose u PU papirnato i na CD-u.
Splitski KBC -uglavnom  ne poštuju pisanje internih uputnica, čast
iznimkama sa nekih odjela - ORL, neurologija. Najgori su na kirurgiji,
ništa ne rade preoperativno, ali zato naručuju na previjanja, skidanja
šavova u bolnicu, makar to možemo (i radimo) i u našim ambulantama. A
onda pričaju o gužvama (a sami ih stvaraju).

9. lipnja 2012. 11:38 korisnik dr. Zeljka Peric