[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u, još nekoliko PU

  • From: Tamara Drča <dr.tamara.drca@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 07:15:39 +0200

Zadar - sve što je rekla moja kolegica Vučak,osim što moja sestra neke
račune šalje i mailom !
Diskete i papiri su unatoč tome obavezni !!!NIKAKO CD !!
Zadnja tri mjeseca disketa sa DTPima se vraća kao ne ispravna !

Interne up ne poštuju ORL , Pedijatrija i Oftalma.Ostali sporadično .....
Pozdrav

Dana 9. lipnja 2012. 17:27 Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx> je