[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Izmjene Zakona o oružju ili HLK pomagaj

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 6 Jun 2012 19:23:45 +0200

u Zakonu kazu ovako:

"1) izabrani liječnik primarne zdravstvene zaštite, kao i svaki drugi
liječnik koji odmah ne izvijesti nadležno tijelo o promjeni zdravstvenog
stanja ili tijeku liječenja vlasnika oružja, a koje utječe na zdravstvenu
sposobnost za držanje i nošenje oružja (članak 11. stavak 6.),"

ja se pitam (buduci da nisam spec.medicine rada koji odredjuje zdravstvene
sposobnosti za pojedine poslove i aktivnosti, itd itd) koje bi to promjene
u zdravstvenom stanju bile nekompatibilne sa nosenjem oruzja? po meni bi to
bila jedino nekakva motoricka oduzetost dijela tijela, ako me razumijete.
jer eto svjedoci smo da su raznorazni psihopati i te kako "sposobni" ne
samo nositi vec i baratati oruzjem... ak me razmete kaj hocu reci...

sve mi se cini da je to jos jedna po onoj: kaj kod da se dogodi  -  SLOM je
uvijek kriv :-/

poz
b.

Dana 6. lipnja 2012. 10:29 Volaric <ordinacija-vsdm@xxxxxxxxxxx> je