[smartdoctor] Re: Ukinite interne iputnice

  • From: Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 09:42:46 +0200

    SVE  TOČNO  ŠTO SU REKLI IRENA ,  M. KLARIĆ I  ZVONKO, TO JE I MOJE
RAZMIŠLJANJE .

   A ŠTO SE TIČE  INFORMIRANJA, KOJE BOLNICE PIŠU INTERNE UPUTNICE , BUDITE
SIGURNI ,DA JE HZZO-U STALO TO PROVIJERITI ,  IMAJU ONI VRLO ELEGANTAN NAČIN, A
TO SU  BOLNIČKI KONTRLORI HAZZE.

    A ŠTO SE TIČE PODRUČNIH UREDA  I NJIHOVOG NAČINA RADA , I TU  HZZO IMA
VRLO BRZ I EFIKASAN NAČIN  SAZNATI KAKO KOJI URED  RADI,   J E  R  S V E  BI  T
O   T R E B A O  B I TI

 NJ I H O V  P O S A O ,   A   N E  N A Š  !!!

             LP

                  NADICA BEZJAK MUSLIĆ