[smartdoctor] Re: Ukinite interne iputnice

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 20:42:28 +0200

Nadice, pa jasno je da je to najprimjerenije doba za uvođenje novotarija.
U to vrijeme gotovo polovina kolega je upravo otišla i ne mogu ni reagirati
a kamo li nešto poduzeti, druga se polovina tek vratila i jedva diše od
pacijenata koji su ih strpljivo (ma malo morgen strpljivo, to treba pitati
zamjene) čekali, i nemaju vremena ni detaljno proučiti nove propise a kamo
li reagirati na njih.  I dok se svi skupa snađu propisi su već uhvatili
korijenje. A ako zbog tih okolnosti oni sretnici koji su prvi naletjeli
vrativši se s godišnjeg u dupli program naprave kakve greške, HZZO će
iskoristiti priliku za kolateralni bonus naplaćujući kazne zbog kršenja
uredbi.

Dana 10. lipnja 2012. 09:48 Senad Muslić <senad.muslic@xxxxxxxxxxx> je