[smartdoctor] Re: Ukinite interne iputnice

  • From: Željka Perić <zeljka.peric@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 11 Jun 2012 14:41:58 +0200

Potpuno sam suglasna draga moja Slava , ali bojim se da od jedinstva nema ni J
. Pojedosmo sami sebe !. Ono što me tješi jest da na ovoj listi prepoznajem
dobar dio mladih , energičnih ljudi koji će se znati izboriti za naš položaj.
Nas dvije ćemo do tada , vjerojatno , biti u mirovini. Srdačan pozdrav , Perić