[smartdoctor] Re: Ukinite interne iputnice

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 10 Jun 2012 20:36:40 +0200

Irena, savršeno točno.  Ako HZZO nije u stanju ni nakon tri godine
sprovesti svoju odredbu u djelo (zanimljivo kako su uspješni sprovoditi one
odredbe koje se tiču nas - istina, u tom slučaju imaju podršku ministarstva
i svih lokalnih vlasti) onda bi bar trebao imati toliko dostojanstva i
poštenja da tu odredbu opozove. Ovakva kakva jest samo izaziva konflikte s
pacijentima i trvenje s kliničarima.