[smartdoctor] Re: SPLIT PRIDE

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 21:48:12 +0200

Jako je do semantike ili lingvistike nekome koga  huligani prebiju,  jer im se
čini prekoviše “ ružičast” , jer ima predugu kosu.. prekratku kosu , nosi
majicu neodgovarajućeg nogometnog kluba ..  .. jer je Rom koji se baš “ našel
prešetavat Pešćenicom” u gluho doba noći ...
Uostalom – prosvjed i ne nosi naziv PARADA  već PRIDE... ( sad ti to
izanaliziraj i lingvistički i semantički :—)  )
Stoga, po meni , nema potrebe, Zrinko, da usmjeravaš ( lingvističko-semantički)
diskusiju jer nije nigdje zastranila – pokazuje da jedni misle jedno, drugi
drugo...
Osobno mislim da bi naša om DOKTORSKA  više bila PARADA,  jer od PONOSA smo već
davno odustali ...
Irena TV