[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Bijele uputnice u zagrebačkim bolnicama

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 21:38:17 +0200

I moje dobro iskustvo s Jordanovcem  i Srebrnjakom.
Što se tiče OB Varaždin –
preoperativa ide na interne up. ( oftalma, plast kir, abd kir, traumatologija,
ortopedija ,urologija..) ostalo tako i vako ...
interna – unatoč toga što pacijenta šaljem s pov.bolesti i nalazima svima koje
sam mogla prikupiti ( pa zapela na dostupnosti dalje dijagnostike ) – ne ide
kod većine  ( posebice nefrologija)
oftalma – ostaje problem da za “cjeloviti oft.pregled” ugl. trebale do sada
tri up ( visus, fundus, tlak) , odnedavna se ipak obavi sve osim visusa na
jednu oftalmologu – Za visus mi je ionak bezveze da se za propisivanje očala za
one s kratkim rukama ide oftalmologu , kad bi mogli optometristu...
fizijatrija ( OB Varaždin, SB Novi Marof, SB Var. Toplice)  – obvezne tri
crvene uputnice ( pregled , pa AFT , pa kontrola) + sila dodatne dijagnostike
Po otpustu iz bolnice rijetko se desi da odmah dobiju int. up za prvu kontrolu
iza hospitalizacije...
Bolnica Novi Marof – eh.. oni su priča u ogledalu – pišu interne kad i ne treba
– kardiologija izuzetak i super ( ak treba i kad treba preko int. up obavi se i
ergometrija i holteri i echo ). No - Gastra – pošaljem na EGD skopiju , traže
up za pregled GE da “ bi se podigao nalaz PHDa i ordinirala th!!”  ( nit u
ludilu – koštalo nas živaca dok to nismo sredili)  Ak se pošalje na GE
kompletni pregled – nema majci da pacijent prođe bez kompletnog lab ( skupa s
kolesterolom) , gastroskopije i kolonoskopije i UZV abd ) – jest da je sve na
interne up ali baš da je uvijek sve indicirano napraviti ???? Srećom pa tako
što i sami pacijenti sasijeku u korijenu i sreća da ja zapravo izbjegavam up za
kompletan pregled za tu djelatnost .
Kad sve ovo zbrojim, oduzmem, izvadim drugi korijen – teško bi mi bilo
“ocijeniti” izdavanje int. up  ocjenama ponuđenima u tablici kolegice Karmen.
No , Kad sve ovo zbrojim, oduzmem, izvadim drugi korijen .. - INTERNE  UPUTNICE
 NE  FUNKCIONIRAJU !
Irena Tomić Vrbić