[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Bijele uputnice u zagrebačkim bolnicama

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 22:27:53 +0200

Da, fizijatrija u toplicama je gutač uputnica.  Međutim, naši u Čakovcu
daju kako sam prvi put rekao uputnice za terapiju, a iznimno i za rentgen
(no pacijenti fizijatru ionako u pravilu već dođu obrađeni).  Mi zato imamo
problem s Medikolom u kojega ide veliki postotak međimurskih pacijenata,
kako su oni poliklinika a ne bolnica na njih se interne uputnice ne odnose
(kaže HZZO), a obzirom na stvarno veliki postotak pretraga koje se tamo
obavljaju mi i nemamo previše volje natezati se s bolnicom za one
preostale...