[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  • From: <fmiklosk@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 08 Jun 2012 13:02:19 +0200

VELIKA GORICA - PU ZGB- šalje se papirnato, na CD i CEZIHom
interne i preoperat.uputnice ne prolaze u zagrebačkim bolnicama
Vlasta Malić Mikloška -SOM
Od: "Karmen Markant" Za: Datum: 07.06.2012 15:38
Naslov: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih
uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

Poštovani kolege,

Ja sam Karmen Lončarek, radim u nacionalnim povjerenstvima za liste čekanja i za palijativu, zadužena sam većinom za analitiku i terenski rad. Kako već dugo vremena surađujem s kolegama iz PGŽ-ogranka KoHOM-a, savjetovali su mi mailing-listu kao pouzdan način za prikupljanje podataka i širenje informacija o nekim problemima koji se tiču svih nas.

1. Potrebe liječnika obiteljske medicine u vezi palijativne skrbi
U dogovoru s Mariom Malnarom, Sašom Ljubotinom, Brankom Kandić Splavski i još nekolicinom kolega postavili smo
anketu za prikupljanje podataka o potrebama obiteljskih liječnika u vezi palijativne skrbi. Anketom želimo načiniti
snimku stanja na terenu cijele Hrvatske, kako bismo u dogovoru s predstavnicima obiteljske medicine i udrugama pacijenata mogli bolje
planirati buduću mrežu palijativne skrbi kojoj bi obiteljska medicina činila osnovu.

Anketa je na adresi http://www.surveymonkey.com/s/7LW97YS ; , te Vas sve lijepo
molim da potaknete i sve svoje kolege iz OM da je ispune.

2. Bijele uputnice - tko ih ne piše?
Molim da mi javite koje bolnice odnosno koji odjeli i klinike ne ispisuju bijele uputnice. Želimo konačno uvesti pisanje bijelih uputnica u preostale bolnice koje još ne poštuju tu svoju obavezu.

3. Tko još traži izvještaje na disketama?
Iz neformalne komunikacije s kolegama iz OM doznali smo da neki PU HZZO-a inzistiraju da im se izvještaji dostavljaju na disketama. Ukoliko još ima takvih slučajeva, molim da mi javite o kojima PU se tu radi, kako bismo od uprave HZZO-a mogli zatražiti da se ta praksa čim prije prekine i uvede slanje preko interneta.

Zahvaljujem na suradnji, uz kolegijalni pozdrav,

Karmen Lončarek iz Rijeke.