[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  • From: Marijana Panijan Romić <marijanaromic@xxxxxxxxxxx>
  • To: LISTA KOHOM <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 14:03:05 +0200

Poštovana, KBC Rebro uopće ne poštuje sustav internih uputnica, pozdrav, dr
Marijana Panijan Romić
 Date: Thu, 7 Jun 2012 15:37:44 +0200
From: karmen@xxxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje
bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

    Poštovani kolege,

    Ja sam Karmen Lončarek, radim u nacionalnim povjerenstvima za liste
    čekanja i za palijativu, zadužena sam većinom za analitiku i
    terenski rad. Kako već dugo vremena surađujem s kolegama iz
    PGŽ-ogranka KoHOM-a, savjetovali su mi mailing-listu kao pouzdan
    način za prikupljanje podataka i širenje informacija o nekim
    problemima koji se tiču svih nas.

      1. Potrebe liječnika obiteljske medicine u vezi palijativne skrbi

    U dogovoru s Mariom Malnarom, Sašom Ljubotinom, Brankom Kandić
    Splavski i još nekolicinom kolega postavili smo anketu za
    prikupljanje podataka o potrebama obiteljskih liječnika u vezi
    palijativne skrbi. Anketom želimo načiniti snimku stanja na terenu
    cijele Hrvatske, kako bismo u dogovoru s predstavnicima obiteljske
    medicine i udrugama pacijenata mogli bolje planirati buduću mrežu
    palijativne skrbi kojoj bi obiteljska medicina činila osnovu.

      Anketa je na adresi http://www.surveymonkey.com/s/7LW97YS
    , te Vas sve lijepo molim da potaknete i sve svoje kolege iz OM da
    je ispune.

    2. Bijele uputnice - tko ih ne piše?

    Molim da mi javite koje bolnice odnosno koji odjeli i klinike ne
    ispisuju bijele uputnice.

    Želimo konačno uvesti pisanje bijelih uputnica u preostale bolnice
    koje još ne poštuju tu svoju obavezu.

      3. Tko još traži izvještaje na disketama?

    Iz neformalne komunikacije s kolegama iz OM doznali smo da neki PU
    HZZO-a inzistiraju da im se izvještaji dostavljaju na disketama.

    Ukoliko još ima takvih slučajeva, molim da mi javite o kojima PU se
    tu radi, kako bismo od uprave HZZO-a mogli zatražiti da se ta praksa
    čim prije prekine i uvede slanje preko interneta.

    Zahvaljujem na suradnji, uz kolegijalni pozdrav,

    Karmen Lončarek iz Rijeke.