[smartdoctor] Fw: Re: SPLIT PRIDE

  • From: "Dr. Jadranka Okmazic" <okmazic.jadrankaord.opce.medicine@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 14:06:35 +0200

Neznam zašto nas teroriziraju da ih gledamo ,ja bi ih ignorirala
baš i nebih voljela da danas sutra vidim svoje djevojčice u paradi neka mi ih
Bog čuva
po prof Grudenu gen za homoseksualn još nije pronađen o čemu se onda radi možda
bi se liječnici time trebali pozabaviti a onome ttko  želi u paradu želim
lijepu  zabavu