[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Potrebe obiteljskih liječnika u palijativi. Uvođenje bijelih uputnica.Ukidanje izvještavanja disketama.

  • From: Sonja Barač <sonja.barac.ordinacija@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 19:56:18 +0200

Iz Metkovića isti izvještaj kao kolege Depoal iz Dubrovnika --OB izrazito
rijetko liječnici pišu interne uputnice  tek nešto neurolozi i to samo po mom
iskustvu 2 neurologa . Niko drugi uopće ne pokušava aktuelizirati interen
uputnice .Predoperativne obrade  uopće ne funkcioniraju  bolnički..već ih
pacijent odrađuje  kod izabranog liječnika.Kluazula tj indikacija za
propisivanje lijekova  shodno listi lijekova  HZZO  se u dubrovačkoj bolnici
nitko ne pridržava / mislim da se čak ne žele o tome niti informirati --mi smo
tražili u par navrata  sastanak sa ravnateljstvom,slali smo zamolbe za sastanke
 putem maila-a zvali telefonski tajnicu ravnatelja  ali nismo nikad dobili
suglasnost sa sastanak "dobre  volje" i upoznavanje  cijenjenih dr iz
županijske  bolnice  sa tom problematikom  --tako da i dalje "vodimo ratove "
pokušavajući uskladiti njihove preporuke za terapiju sa  realnim pravima shodno
listi HZZO-A/.Imamo problem  uputnica  za specijalističke preglede  kod
pulmologa i oftalmologa  koji su u ugovoru sa HZzO-om  a rade jedan u zakupu u
Domu zdravlja  a drugi u svom prostoru  GLEDE  UPUTNICA  KOEJ OSIM U PISANOM
OBLUKU ŠALJEMO I MAIL-om--Ranije kad  je bio samo pisani oblik up pacijent je
mogao i prvi i kontrolni pregeld unutar jedna mjesec obaviti na tu jednu
uputnicu--a sad obzirom da je mail up / BAR TAKO  CIJENJENE KOLEGE  KAŽU / ZA
svaki pregeld  nova uputnica --Konkretno npr  strano tijelo uoku
uputnica--oftalmološki pregled i kontrola za 2 dana +NOVA uputnica .