[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Bijele uputnice u zagrebačkim bolnicama

  • From: "itomic" <itomic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 22:38:31 +0200

yep – Zrinko – baš si ih dobro opisao ( fizijatrija u Toplicama) – gutači
uputnica – koliko god da prethodno “ ozračim” pacijenta njima nikad dovoljno –
još i još...
I nama ( meni) postaje Medikol poliklinika u Čakovcu trn u oku . Kako to da oni
nisu u sustavu internih ( skoro mi pobjeglo inertnih ) uputnica ? Ak su
ugovorna ustanova HZZOa ? ( kaže TKO u HZZOu?)