[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: Marijana Panijan Romić <marijanaromic@xxxxxxxxxxx>
  • To: LISTA KOHOM <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 8 Jun 2012 21:55:31 +0200

Silvestra, kako ne ožeš uplatiti internetom. Ja već mjesecima uplaćujem
pristojbe internetom, isprintam uplatu i spakirak zajedno s računima i sve je
OK.                   Pozdrav Marijana

Date: Fri, 8 Jun 2012 21:36:20 +0200
Subject: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor]
RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama
From: silvestra.kolega@xxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

Zadar -  predajem diskete odnosno milostivo mi zaprime i CD, i papirnato . Uz
konvencije moram priložiti izjavu odnosno fotokopiju europske kartice  , ako ih
je bilo u mjesecu 5 - pet fotokopija . čemu toliki papiri?

Zašto participaciju moram uplaćivati u FINI - kad na otoku nemam ispostave , te
stoga moram u Zadar  za uolatnic
Zašto ne mogu participaciju platiti internet- bankarstvom.

Silvestra Kolega