[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u na papiru i disketama

  • From: "Nada Marković " <ambulanta1-privlaka@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 12 Jun 2012 19:28:11 +0200 (Central European Daylight Time)

Lada ,NE trebaju toliki papiri ,
Uz konvencije se mora priložiti izjavu odnosno fotokopiju europske kartice
-samo 1x  -kad upisujemo matične podatke, tj, uz PRVI RAČUN  i  nikad više
(do sljedeće promjene podataka na kartici!!) ..da bi oni u HZZO-u "
evidentirali pacijenta u "odjelu za inozemce "
... Ja u Vinkovcima šaljem samo jedanput taj papir...i više nikad!
Pozdrav Nada