[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Slanje izvještaja HZZO-u - tablica rezultata

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Jun 2012 18:43:11 +0200

Poštovana ,

Mišljenja sam da su svi ovi podaci trebali biti dostupni preko
osiguravateljske kuće tj  PU/ područnih ureda/ iste te kuće, dakle HZZO-a.

Isto tako pri HZZO -u je ustrojena cijela jedna služba koja nosi naziv -
Služba za informatiku .

Ima svoje djelatnike, raspolaže sa svim podacima i njen zadatak je bio još
"jučer" da informatizacijom olakša i ubrza rad timova PZZ-a.

Kad bi se mene osobno pitalo HZZO ne bi dobio niti jedan izvještaj, niti
jedan CD niti jednu disketu. I kad bi nas bila barem šačica istomišljenika
tj mišljenika uopće, realizirao bi se već sutra" jedan klik ", kojeg kao
mantru ponavljaju HZZO -ovi djelatnici. Iskustveno tvrdim da je to jedini
jezik koji HZZO poznaje.

Molim Vas da me izvjestite na našoj listi koji je Vaš cilj -da diskete odu u
prošlost, a da pri tom sve ostalo ostane po starom? Na koji način mislite
prisiliti SZZ da poštuje pravila osiguravateljske kuće za koju rade ?

Zašto niste kontaktirali PU HZZO-a i brzo i sigurno doznali što i zašto
pojedini PU HZZO-a  traže od timova PZZ ? zašto niste kontaktirali Službu za
informatiku HZZO-a i saznali razloge poradi kojih nije moguće sa nekoliko
klikova / jer to nikada nije niti može biti jedan klik/ proslijediti sve
podatke HZZO-u ,osobito stoga  što nas je CEZIH umrežio sa osiguravateljem ?

Jeste li kontaktirali bolnice , njihove klinike i odjele , dakle iz "prve
ruke " saznali tko poštuje pravila , tko ih krši i zašto ?

U nacionalnom ste povjerenstvu za palijativu i naručivanje , stoga Vas molim
kao član KOHOM-a , koordinator za SD županiju , član Povjerenstva za PZZ pri
HLK ,  zajedno sa odgovornim službama uredite sustav, podatke skupite na
njihovom izvoru ( HZZO , bolnice- radi se o njihovim propustima koji
direktno ugrožavaju ugovorne partnere i pacijente ) , tek potom sjednite za
stol sa predstavnicima struke koja je temelj svakog zdravog zdr. sustava.

Time što ćemo se jednog dana  osloboditi izvještaja i internih uputnica ,
bit će učinjen  tek jedan mali korak  za moju struku, trebat ćete prevaliti
veliki put da bi dobili obiteljsku medicinu koja će biti temelj palijativne
skrbi ....

Molim Vas nemojte krenuti putem koji idu naši " partneri " - objašnjavati
nam prednosti palijative , naručivanja ,...

Ako netko o tome treba i zna govoriti to smo mi, timovi PZZ , gomila podatak
ide od nas i vraća se nama ..mi "umiremo " sa svojim pacijentima

Radite ono što vam je zadatak , osigurajte uvjete za normalan rad - kako
ćete/ ćemo  urediti palijativnu skrb, ako niste/ nismo uredili niti
preventivu niti kurativu?. Strahujem od pretpostavki koje predmnijevaju 24 h
skrb pacijenta ili klijenta ( i opet najmanje važno u ovoj priči )  temeljem
sadašnje mreže PZZ , uz ovakvu reformu HMP , uz ovakav standard, uz
nedostatak liječnika , uz rad bez godišnjih odmora , bez bolovanja .....

20 godina rada u praksi mi daje za pravo da govorim o palijativi. Ona je
divno slovo na papiru , nažalost realnost su priče za rubrike vjerovali ili
ne. Ne  pričamo o psihološkoj potpori , već o banalnom kisiku, infuziomatu,
parenteralnoj th općenito  , dostupnoj zdravstvenoj službi

Pitam vas ovako javno - tko će biti dostupan 24 h  ?  zapravo tko će uopće
uz svoj redoviti posao to raditi , da mu i dajete sve pare ovoga svijeta
.... lako je zamisliti nekoga drugoga u toj ulozi .. dođite 3 dana u moju
ordinaciju trebat će vam psihološka podrška ... a onda neka vam netko dođe
prodati priču o edukaciju koja je paket koji se obavlja u slobodno vrijeme
...ili pak ponudi 24 satnu dostupnost umirućem klijentu ( tako ste ga
nazvali , a u meni taj izraz budi nelagodu...)

Dakle trebate sustav , trebate grupne prakse i grdnu lovu da bi posložili
priču ... bez  toga ostavite moju struku da radi prema savjesti ...uvijek je
to i više negoli je preporučljivo za nas i naše zdravlje .......... i u ovom
trenutku netko od mojih kolega je uz umirućeg ...unatoč sustavu

Lp

Meri