[smartdoctor] Re: Kontrola propisivanja lijekova

  • From: Tanja Pekez-Pavliško <tanja.pekez-pavlisko2@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Dec 2014 10:48:13 +0100

Zvonko, to se jednostavno rješava, nema bijelog recepta. Ako pacijent želi
lijek, prvo na povjerenstvo, i mislim da bismo trebali krenuti "zatrpavati"
povjerenstva (oprostite neki dragi kontrolori) takvim zahtjevima. Odmah će
se stvar riješiti. Kao i neke druge kada su postali preopterećeni.
Tanja PP

  _____