[smartdoctor] Re: Kontrola propisivanja lijekova

  • From: Zvonko Kajić <drzkajic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Dec 2014 13:31:11 +0100

Također je tražio da mu se skeniraju specijalistički nalazi, kako bi mogli
intervenirati i, kako kaže, kazniti bolnicu novčano (liječnike-specijaliste
ne mogu). Mislim da ću ga doslovce zatrpati sa skeniranim nalazima (mailbox
će se ugušiti), pa se neće događati da za eksciziju nevusa na trbuhu sa tri
šava se propiše Fresubin 3 x 1 bočicu!!!!

Dana 6. prosinca 2014. u 10:48 Tanja Pekez-Pavliško <