[smartdoctor] Re: Kontrola propisivanja lijekova

  • From: Ivana Babić <ivana.babicdr@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Dec 2014 12:49:01 +0100

hvala Leo,

sad jos samo krajnje da definiraju, sto kad sve to ne ide
napisem ja prigovor kontrolorki,ona pacijentu da treba na bolnicko
povjerenstvo (da bude sluzbeno), pacijent ode u bolnicu- i naravno,nista se
ne desi... nema di ni sluzbeno predat jer nitko nece primit...
pa onda opet kontrolorka,i sta se desi...naravno,nista, "u bolnicu trebate
s tim"
nadam se da ne misle jos uvijek da je rijesenje opet da prijavljujemo
svakog pojedinacno...tu mi pacijent vise ne suradjuje,lijek mu treba sad,ne
poslije procedure...

nadam se da cete vi uspjet konkretno :)

PNG image