[smartdoctor] Re: Kontrola propisivanja lijekova

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: slomići <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 9 Dec 2014 07:59:37 +0100

Saša,
to su privilegiranima javili iz HZZOa koji su postavili takve uvjete
da bi uvijek imali rezervni plan kažnjavanja
jer
ASK 100 u 70% slučajeva ne možeš dobiti bez bijelog rp. a svi ga
preporučaju u primarnoj (!!??-koliko je opravdano) i sekundarnoj prevenciji

Dana 8. prosinca 2014. u 21:13 aleksandar ljubotina <

--
"jskender"