[smartdoctor] Kontrola propisivanja lijekova

  • From: Zvonko Kajić <drzkajic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Dec 2014 09:23:13 +0100

Dakle,
Jučer mi bio kontrolor HZZO i vršio kontrolu propisivanja lijekova
(smjernice HZZO). I tada saznajem nešto interesantno, a to nisam do sada
znao. To je ujedno i obavijest za sve kolege da pripaze kod propisivanja
lijekova na bijeli Rp.
Ako je specijalista preporučio neki lijek mimo smjernica HZZO, a on se
inače nalazi na osnovnoj ili dopunskoj listi lijekova, NE MOŽETE GA
PROPISATI NI NA BIJELI RECEPT, JER, PAZITE SAD, PACIJENT ĆE KUPITI LIJEK,
TRAŽITI OD HZZO DA SE REFUNDIRA (jer se nalazi na osnovnoj ili dopunskoj
listi), DOBIT ĆE NOVAC, A ONDA, ZNA SE, KAZNA!!!!
Upotrijebio bih neki vulgarni izraz za ovo, ali nije za listu.
Uglavnom, kako mi kolegica kaže, slijedi opomena i novčana kazna.
Dr. Zvonko Kajić