[smartdoctor] Re: Kontrola propisivanja lijekova

  • From: "aleksandar ljubotina" <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> (Redacted sender "alexandar_ljubotina@xxxxxxxxx" for DMARC)
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 8 Dec 2014 20:13:53 +0000 (UTC)

Jadranka, problem nastaje kad pacijent žele privatni rp naplatiti od HZZO-a,
inače problema nema. Pisati "privatne" recepte neotuđivo je pravo  svih doktora
medicine s licencom. ne znam otkud ideja pacijentima da "bijele" rp pokušaju
naplatiti od osiguravatelja, a još manje znam otkud je logika HZZO-a prema
kojoj se osiguraniku refundiraju "bijeli" recepti i kažnjava propisivač. To
mora biti zaostatak nekih prijašnjih vremena, jer mi se čini da ni ministar
Varga, ni g-đa Prenđa-Trupec nisu populistički orjentirani. Drugim riječima, ne
vidim razloga da se taj dio o "bijelim" receptima ne stavi izvan snage.

                                                           Pozdrav,

                                                                          Saša
Šalje: ivana maltasic <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx>
Datum:08.12.2014. 10:06 (GMT+01:00)
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Naslov: [smartdoctor] Re: Kontrola propisivanja lijekova

A šta učiniti u slučaju ako bolničko povjerenstvo odbije lijek (što će se i
dogoditi), a pacijent ga i dalje želi, i želi ga platiti,a u ljekarni mu neće
prodati lijek bez bijelog rp? Zar niti onda nećete napisati bijeli rp ili ćete
ga slati ponovo bolničkom liječniku da propiše bijeli rp (iskreno, niti jednog
pacijenta nisam vidjela da je došao s bijelim receptom iz bolnice-potpisanim i
s faksimilom)?
LPIvana

     On Monday, December 8, 2014 8:09 AM, Vesna Samardzic
<vesna-os@xxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

 Dovoljno je napisati na poleđini recepta da je pacijent upoznat da se lijek
plaća
 i ne može ga refundirati od HZZO-a, a Vi niste uskratili medicinski indiciran
lijek ( naravno ako se slažete da je potrebit pacijentu u liječenju):

Date: Sat, 6 Dec 2014 10:13:49 +0100
From: bojanalom@xxxxxxxxx
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx

ja sam za to znala.to nije  novost, to važi već duže vrijeme.
jedini ispravni put je uputiti zahtjev za propisivanjem lijeka na liječničko
povjerensto HZZO-a
pozbojana

Dana 6. prosinca 2014. u 09:23 Zvonko Kajić <drzkajic@xxxxxxxxx> je napisao/la:

Dakle,
Jučer mi bio kontrolor HZZO i vršio kontrolu propisivanja lijekova (smjernice
HZZO). I tada saznajem nešto interesantno, a to nisam do sada znao. To je
ujedno i obavijest za sve kolege da pripaze kod propisivanja lijekova na bijeli
Rp.
Ako je specijalista preporučio neki lijek mimo smjernica HZZO, a on se inače
nalazi na osnovnoj ili dopunskoj listi lijekova, NE MOŽETE GA PROPISATI NI NA
BIJELI RECEPT, JER, PAZITE SAD, PACIJENT ĆE KUPITI LIJEK, TRAŽITI OD HZZO DA SE
REFUNDIRA (jer se nalazi na osnovnoj ili dopunskoj listi), DOBIT ĆE NOVAC, A
ONDA, ZNA SE, KAZNA!!!!
Upotrijebio bih neki vulgarni izraz za ovo, ali nije za listu.
Uglavnom, kako mi kolegica kaže, slijedi opomena i novčana kazna.
Dr. Zvonko Kajić