[smartdoctor] Re: Kontrola propisivanja lijekova

  • From: Vera Pinturić <verapinturic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 7 Dec 2014 19:20:04 +0100

Ako pacijent ne može dobiti preporučeni Rp na teret HZZO-a jer ne
zadovoljava smjernice sa Liste, a bolnički dr. smatra da mu treba i da ga
treba kupiti, neka mu on napiše privatni Rp.
Svaki liječnik može napisati privatni Rp, pa tako i bolnički.
Nikad ne napišem privatni Rp.

Dana 7. prosinca 2014. u 09:28 Ordinacija Gmail <

PNG image

PNG image