[smartdoctor] Re: Kontrola propisivanja lijekova

  • From: Silvestra <silvestra.kolega@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 6 Dec 2014 12:41:50 +0100

Zašto bi bilo jednostavno kad može komplicirano?!  Ja naime piešem crne tj
bijele recepte  kad  god je to pacijentu potrebno... Ta pacijentima ne želim
otežavati život,ionako im je zaista sustav silno otežao liječenje. Ali kad bi
me kaznili ...mislim.... Daleko bi se čulo,vjerujte mi

Poslano s mojeg iPhonea