[SKRIVA] Re: OT: Re: Climategate 2.0

  • From: Mikke Schirén <mikkeschiren@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Nov 2011 13:42:19 +0100

Att slänga så mig "politiskt korrekt"/"politiskt inkorrekt" i diskussioner
är barnsligt. Det är på nivån, synthare eller hårdrockare.
Det finns mängder av litteratur. Men av någon konstig anledning så tror de
flesta att vi har klimatproblem.

En populärvetenskaplig bok som tycker presenterar det hela mycket bra
tycker jag är "Det är vår bestämda uppfattning att om ingenting görs nu
kommer det att vara för sent".

/mikke

Mikke Schirén
mikkeschiren@xxxxxxxxx