[SKRIVA] Re: OT: Re: Climategate 2.0

  • From: Mikke Schirén <mikkeschiren@xxxxxxxxx>
  • To: "skriva@xxxxxxxxxxxxx" <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 26 Nov 2011 17:32:22 +0100

Ahrvid du kan tjafsa och citera hur mycket du vill, ingen har blivit åtalad för
att fuska eller manipulering av resultat i det här, det finns därmed inget
gate. Bara åsikter.

Mikke Schirén
mikkeschiren@xxxxxxxxx
0702024961

26 nov 2011 kl. 17:26 skrev Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>:

> mikkeschiren@xxxxxxxxx
> Du verkar inte ha koll. Du syns inte ha studerat dokumentationen. Möjligen
> ytligt swischat förbi någon sida som utförligt behandlar Climategate med
> citat och analys utan att registrera något, bara för att rusa tillbaka till
> Uppsalainitiativets slask där det högrött och i falsett utropas att allt är
> fel och lögn.
> Vill du studera saken finns all mail i CLimategate 1.0 och 2.0 sökbar på
>
> http://www.ecowho.com/
>
> Några citat om medgivande av fusk och att inblandade IPCC-forskare tvivlar på
> [...]
SKRIVA - sf, fantasy och skr�ck  *  �ldsta svenska skrivarlistan
request@xxxxxxxxxxxxx f�r listkommandon (ex subject: subscribe).