[geoteach] Re: [geoteach] ניחומים

  • From: דליה פניג <daliafe@xxxxxxxxxx>
  • To: geoteach@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 09 Jan 2005 09:25:47 +0200

לגילה בן יוסף,
בשם כל המורים לגיאוגרפיה, אנו מחבקים אותך חיבוק אוהב.
שרה ברום, ספרה על מלחמת הגבורה של רותם. אני יודעת ממנה גם על מלחמת העולם
שלך, על ההקרבה האין סופית. כמו לביאה נלחמת עד הרגע האחרון. כשפגשנו אותך
בהשתלמויות והיינו שואלים לשלומך ולשלום הבן ענית באופטימיות ובתקווה גדולה.
אנו מחזקים אותך בשעה קשה זו.
בתקווה לבשורות טובות.
דליה פניג

דליה פניג
מפקחת מרכזת להוראת הגיאוגרפיה
משרד החינוך התרבות והספורט
בניין לב-רם, רח' דבורה הנביאה 2 ירושלים
טל' 025603598  פקס: 02-5605396  נייד: 0506282237
דוא"ל: daliafe@xxxxxxxxxx
www.education.gov.il/geographya