[geoteach] Re: [geoteach] התיחסות לדוח דברת

  • From: drora <droraps@xxxxxxxxxx>
  • To: geoteach@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 06 Feb 2005 10:42:37 +0200

לכל המתייחסים לנושאי ועדת דברת ומעמדה של הגג' שלום.
לדבר במסגרת פורום מורי הגג', זה לשכנע את המשוכנעים. הפורום המצומצם של המורים
צריך לקבל החלטה על תכנית פעולה. כמו מה עושים מול גורמי חוץ ומקבלי ההחלטות,
בשלב בו תתקבל ההחלטה שלא להכיל את הגג' במסגרת 9 המקצועות!!? מה אז? כבר עכשיו
צריכים לנהל קמפיין פוליטי לכל דבר של חשיבות הוראת מקצוע הגג', הן ברמה
הלאומית התכנונית והן ברמה הגלובלית. זה איננו תפקידה של המפמרית! גם היא אחת
מתוך מספר רב של מפקחים ויכולת ההשפעה שלה מוגבל לקולה היחיד. זה תפקידה של
וועדת המקצוע - עתירת הפרופסורים - שניהלו בעבר קמפיינים לקידום ענייניהם
המקצועיים, מרחבי מגוריהם והאוניברסיטה בה הם עובדים. אם מקצועם יקר להם חשוב
שישקיעו בדור ההמשך של הסטודנטים שלהם. אם לא יעשו כן, גם מחלקותיהם לגג' בסופו
של תהליך תסגרנה. בברכה להמשך טוב יותר. דרורה