[geoteach] Re: [geoteach] השתלמויות

  • From: קורז' יהודית <k-123@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <geoteach@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Jan 2006 19:25:27 +0200

נגה, מה שלומך?
לצערי לא אוכל להגיע לפגישה ההשתלמות הבאה, יש ישיבות מחצית של כיתת החינוך שלי
ואי אפשר לשנות תאריכים. בכל אופן מיכל פלדמן תגיע כנציגת בית- הספר. הייתי
מאוד רוצה אם יש לך שני דברים: אחד , דוגמאות לשאלות של טקסטים בנושא אוריינות
מדעית, שיהיה לנו מודל של שאלות ליישום ודבר שני את החוברת של האנסין שחיברה
ברוריה לצלם לפעם הבאה , את בטח עמוסה מידי לענות, אז בכל מקרה שבוע נעים
ונתראה , תןדה יהודית קורז'