[smartdoctor] Re: Hitno ili ne, pitanje je sad!

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Mar 2014 19:16:59 +0200

Nevene, to ti se samo čini.  U Prelogu postoji T1 tim i ne postoji bolnica,
i pacijenti u pravilu zaobilaze Prelog iz više razloga.  Prvo, najčešće ih
ne pregledaju jer je stav da je HMP samo terenski posao.  Nerijetko im
sestre kažu neka samo produže do Čakovca pa se tamo jave na Hitnu (a onda
znamo gdje završe).  No, u Prelogu i nemaju baš nešto posebno ni za
obaviti, nema rentgena, laboratorija itd, lošije su opremljeni od prosječne
ambulante obiteljske medicine, pa su pacijenti i to već odavno shvatilii
radije produže u Čakovec jer kad ih u Prelogu i pregledaju obično svejedno
moraju produžiti u Čakovec zbog obrade; napokon, u Prelogu nema ni dežurne
ljekarne.  I kad tome dodaš one pacijente kojima je ionako jedini cilj
sporednim putem ući u bolnički sustav, dobiješ cjelinu nakaradne
organizacije koja je ranije loše funkcionirala, ali je zato uložen veliki
novac (preloška HMP je npr potpuno nova stanica!) da bi sad po reformi
funcioniralo još puno gore.

Dana 30. ožujka 2014. u 19:10 Zrinko Karlović