[smartdoctor] Re: Hitno ili ne, pitanje je sad!

  • From: Morena Butković <morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 Mar 2014 19:40:27 +0200

like

From: smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx
[mailto:smartdoctor-bounce@xxxxxxxxxxxxx] On Behalf Of Zlatko Sušanj
Sent: Monday, March 31, 2014 5:51 PM
To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [smartdoctor] Re: Hitno ili ne, pitanje je sad!

Gdje ih pronaći ? Vratiti iz EU ?*****

Poslano s mojeg iPada

31.03.2014., u 14:40, Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx> napisao:

Ali dok će god na mjestima dispečera sjediti med.sestre ili tehničari sa
srednjom stručnom spremom - neće tu biti sreće niti pomaka na bolje.

U starim pravilnicima o hitnoj je pisalo da na mjestu dispečera mra biti
liječnik sa određenim brojem godina staža...i onda se ta rečenica izgubila
negdje u prijevodu ...valjda.

Mislim, pa nije isto kada telefonski poziv primam ja, ili kad ga prima moja med
sestra. Uzalud svi mogući upitnici i svjetski postupnici - oni ne mogu
zamjeniti 6 god faksa + koznakolikojošgodina raznih specki/edukacija/i sl.

Dakle,

na mjesto dispečera vratiti liječnike!

poz

bojana

Dana 30. ožujka 2014. u 20:54 Morena Butković <morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx> je
napisao/la:

Kolega , upravo na tom tragu  ide i intenzivna rasprava unutar radne grupe čiji
sam i ja član u Istarskoj županiji. Pokušavamo iznaći optimalno rješenje
problema preopterećenosti OBHT, uključeni su predstavnik ŽZHMP, OBHT, IDZ,  LOM
i predstavnik Županije.

Ali ostaje pitanje koliko se toga može riješiti u situaciji hipertrofirane
dostupnosti zdravstvenog sustava i bez političke volje da se pacijnet
penalizira za „zloupotrebu“.

Kada se dogovorimo i ako se išta dogovorimo , javit ću.

Lp m