[smartdoctor] Re: Hitno ili ne, pitanje je sad!

  • From: Neven Škaro <neven.skaro@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Mar 2014 18:28:22 +0200

Da, upravo tako je zamišljeno, kada su u pitanju gradovi u kojima je
otvoren OBHP !!!

Dakle i u gradu Šibeniku ambulanta im ne funkcionira, pregledavaju samo na
terenu. Ne znam čija je to odluka... ministarstva, zavoda za hitnu medicinu
?

Drukčije je kad su u pitanju T1 timovi u ispostavama van grada, oni rade i
u svojim ambulantama.
Dana 30. 3. 2014. 18:04 osoba "Indira Fistanić" <indira5@xxxxxx> napisala
je: