[smartdoctor] Re: Hitno ili ne, pitanje je sad!

  • From: Vlatka Hajdinjak Trstenjak <vlatkaht@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 29 Mar 2014 19:41:24 +0100

Slazem se s tobom.
Glavni je problem sto nema politicke volje da se na toj razini rijesi problem.
A sljedece je upravo to sto bez obzira na gundanje specijalizanata na hitnom
prijemu nitko nece nesto banalno bez ikakve terapije vratiti doma.
Mislim da je razlog za to strah odnosno problem koji tek tada nastupa za
doticnog specijalizanta. Naime,kladim se da nitko nece stati iza njegove
odluke, vec ce ga prvo pacijent nagalamiti,a nakon toga nadredeni, kad se
dobije prituzba pacijenta.

No,kad bi pacijenti uistinu svaku banalnost radi koje zatrpavaju hitne prijeme
trebali platiti HZZOU npr.kontrolori bi mogli na temelju ispostavljenog racuna
procijeniti koja dg je a koja nije za hitni prijem,a svakom pacijentu koji nije
bio hitan poslati kuci racun.
Mislim da bi to sigurno moglo zaustaviti setkaranja po hitnim prijemima.
Lp

Poslano s mog iPhone uređaja