[smartdoctor] Re: Konferencija u okviru izrade Nacionalne strategije razvoja zdravstva 2012.-2020.

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 17:36:38 +0200

OK, čuli smo o tom dijelu.
Ali mene zanima da li je bilo govora o našoj budućnosti? Kako nas naš
zdravstveni sustav vidi u budućnosti?
Kao koncesionare? Kao javno-privatno partnerstvo?Kao nešto treće? Ili nas
žele vratiti u neka prošla vremena?

Također me zanima da li je bilo govora o načinu financiranja? O uvođenju
pacijentove odgovornosti? Što kad pacijent namjerno griješi i ne poštuje
naše preporuke? Koje su njegove sankcije?

Možda gnjavim, ali ja sam radila jutarnju smjenu i stvarno nisam bila u
mogućnosti doći.
Pa molim one koji su bili, ako nešto znaju, neka nam napišu ovako lijepo
kao što je Ida ispričala svoj grupni rad.

LP, Dijana

Dana 13. lipnja 2012. 17:23 Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je