[smartdoctor] Re: Konferencija u okviru izrade Nacionalne strategije razvoja zdravstva 2012.-2020.

  • From: Zrinko Karlović <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 14:47:06 +0200

Ja sam samo htio reći da postoji više razloga, naravno da je Idin prvi i
najvažniji, ali uvijek je dobro još nešto dodati u ovakvim diskusijama.

Udruge pacijenata, kako i Ida kaže, prepoznaju stvarne odnose, pa zašto
onda ne naglasiti još nešto ako to može pomoći da budu na našoj strani.

Jer u sredini u kojoj ja radim definitivno nijedna institucija nije na
našoj strani.  Udruge pacijenata, siguran sam, bile bi, ali tu uopće ne
postoje.