[smartdoctor] Re: Konferencija u okviru izrade Nacionalne strategije razvoja zdravstva 2012.-2020.

  • From: Bojana Nikolić <bojanalom@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 12:29:10 +0200

tako je. dok se ne definiraju košarice i odgovornost grupna praksa bi
postala "doktor-na-izvolte-kad-god-se-sjetimo".
mi u čazmi radimo vrlo slično grupnoj praksi. ovdje nas je 6 liječnika, od
toga 1 spec.šk.med, 2 spec OM, 1 pedijatar i 2 kolegice koje još nisu
završile spec.
mijenjamo se međusobno, odredjeno je koji se doktor sa kojim mijenja, i
pacijenti to znaju. našim pacijentima je osigurana dostupnost liječnika od
7h u jutro do 19 h uvečer . nakon toga je dežurstvo. kroz dan je tu kod nas
famozni tim2.
e sad, kad bi mi za to kako radimo dobili još uvećanje na glavarinu i plaću
to bi bilo super. ovako ne dobivamo nista.

prije nekoliko godina imali smo cak i zajednicko "previjaliste". to je bila
prostorija u kojoj su bili ampulirani lijekovi, gdje smo davali terapiju,
snimali EKG, radili male zahvate  i sl.
nema smisla da sve amb imaju sve dijagnosticke uredjaje. nama je 1 ekg
dovoljan. u grupnoj praksi mogli bi sigurno pribaviti jos neke uredjaje
koji bi nam koristili u dijagnostici.

ako nekog zanima moze nas doci posjetiti i vidjeti kako to funkcionira u
stvarnosti. nama je dobro. naporno je, istina, ali mi smo ruralne
ambulante, a zna se kak je na selu ;-).

poz
bojana