[smartdoctor] Re: Konferencija u okviru izrade Nacionalne strategije razvoja zdravstva 2012.-2020.

  • From: "sanja scarpa" <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 12:16:17 +0200

Slažem se jer u ovako nesređenoj situaciji  grupne prakse bi postale COM tj
bili bi na 24 satnom raspolaganju pacijentima
Sanja
Od: "Senad Muslić" Za: Datum: 14.06.2012 11:54
Naslov: [smartdoctor] Re: Konferencija u okviru izrade Nacionalne strategije
razvoja zdravstva 2012.-2020.

  MOJE RAZMIŠLJANJE --   NE  GRUPNOJ PRAKSI DOK DRŽAVA NE DEFINIRA KOŠARICU USLUGA  I DOK DRŽAVA NE PREBACI DIO ODGOVORNOSTI ZA ZDRAV. PONAŠANJE  NA
PACIJENTA                                                                 NADICA  B. M.  ----- Original Message -----From: Zrinko KarlovićTo: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxxxxxx: Wednesday, June 13, 2012
7:35 PMSubject: [smartdoctor] Re: Konferencija u okviru izrade Nacionalne strategije razvoja zdravstva 2012.-2020.Sve ovisi koji je kome cilj.  Ne znam mnogo mazohista koji žele biti dostupni 24 sata na dan i zato sam ja bio uvijek skeptičan prema grupnim praksama iz Hazine kuhinje, ali kad si ti, Ida, počela udruzi pacijenata navoditi pozitivne strane grupa, zaključio sam da je došlo do nekog zaokreta u našim stavovima pa sam htio dodati koju ideju. Jasno sam stavio do znanja da je tvoj
argument u prilog grupnoj praksi jači od mojega.  Ne znam u če
mu je problem, ali valjda sam nešto zgriješio.  (Istina je zapravo da većini pacijenata ni tvoj
ni moj argument ne znače puno jer oni se i ne žele liječiti kod nas nego u medijski reklamiranim
ambulantama pravih doktora specijalista.)

Što se pak tiče lijekova, možda ti bolje planiraš nabavu ili brže trošiš, ali meni znaju ostati bitno skuplji lijekovi od aminofilina, npr antiaritmici, DepoMedrol itd.  (Torecan ni slučajno ne može ostati, što opet pokazuje kolike su razlike među ambulantama.)
Mi bismo kao grupa, ali to nema veze s udrugama pacijenata, mogli vjerojatnije povoljnije nabavljati npr sredstva za
čišćenje i sl. uz popust na velike količine, možda jeftinije rješavati pitanje
spremačica i sl.  Naravno ako organizacijske negativnosti ne prevladaju ove male pogodnosti.

Dana 13. lipnja 2012. 16:14 BARI  je napisao/la:
Uništavati smo trebali isključivo ono što su novcem poreznih obveznika kupile bivše zdravstvene vlasti- Tamiflu i“svinjsko „ cjepivo-tko se nije
snašao drugačije pa vratio naručiocima istoga.Drugo sve naručimo uglavnom onako kako trošimo ,a dobre se kolege i međusobno sve mogu dogovoriti.Zbog 100
kuna aminofilina  ili torekana u ampulama se sigurno isplati biti „dostupan 24 sata“(što je kukavičje jaje koje ide uvijek u paketu ogrupnjavanja).Glupljeg
razloga nisam mogla čuti.A tko mu je IZVOR? Ida