[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] eNaručivanje, proces

  • From: Marina Lemaić <mlemaic59@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 19:00:32 +0200

Ne vidim u čemu je problem.Ako se pacijent prijavi na više mjesta za istu
pretragu ili pregled, pa se ne pojavi na dogovoren termin-jednostavno ga
sankcionirati, i to po džepu.Baš me zanima, da li bi se onda dvostruko ili
trostruko naručivali ili bi ipak odjavili termin.
Ali, vjerojatno je jednostavnije opteretiti LOM-ove neradnike.

--
Lijepi pozdrav,
dr. med. Marina Lemaić