[smartdoctor] Zapisnik Zagrebačkog sastanka 11. lipanj 2012. + Poziv na sastanak liječnika grada Zagreba u organizaciji IO KoHOM-a

  • From: Miljenko Kuljiš <miljenko.kuljis@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, "hrdr lista" <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 19:10:00 +0200

Poštovane kolege kako zagrebačke tako i iz cijele Hrvatske ,

iznosim Vam par činjenica vezano uz zagrebačku podružnicu, za koju  " nisam
znao da nije održala niti jedan sastanak do ovoga na koji se pozivate, a kamoli
da osnovana " dok me kolegica Ramić Severinac, koje svoje radno djelovanje ima
van iste podružnice nije  " prosvjetlila " !  Naime već sam godinama aktivni
član iste podružnice koja je osnovana među prvima u Hrvatskoj (neću tvrditi da
je prva da se ne daj Bože kome ne zamjerim na statusu "podružnice -
prvoborca").
Podružnicu je do nemilih događaja, koji su inscenirani od strane IO KoHOM-a,
osnovala i vodila kolegica Josipa Rodić. Prema odluci članova prisutnih na
sastancima podružnice kolegica Rodić je dobila podršku članova iz Zagreba za
obnašanjem te funkcije i dalje !  Na sastanku podružnice 14. svibnja 2012.
prisustvovao je i predsjednik KoHOM-a Mario Malnar , gdje su svi prisutni
članovi podružnice stavili svoj potpis na Zapisnik o podršci kolegici Rodić, te
je nakon toga upućen dopis Tajniku IO KoHOM-a vezano uz tu tematiku i traženjem
za poništenjem odluke o suspenziji sa mjesta predsjednice podružnice Zagreb .
U prilogu meil-a  Vam je navedeni dokument (čisto istine radi) ! Također je u
prilogu i Zapisnik sa posljednjeg zagrebačkog sastanka održanog 11. lipnja
2012.

 Srdačan pozdrav od aktivnog člana zagrebačke podružnice KoHOM-a i nekadašnjeg
člana IO KoHOM-a

Miljenko Kuljiš
O.O.M.  Aleja lipa 2a, Zagreb
D.Z. Zagreb - Istok