[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Zapisnik Zagrebačkog sastanka 11. lipanj 2012. + Poziv na sastanak liječnika grada Zagreba u organizaciji IO KoHOM-a

  • From: Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, hrdr lista <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 13 Jun 2012 14:51:00 -0700 (PDT)

Miljenko,

bio si kratkotrajno član IO do trenutka kad je trebalo zasuti rukave i početi
krvariti u ovoj našoj borbi, ali si se povukao "iz obiteljskih razloga" (?)

Tada sam ja kooptiran u IO umjesto tebe, bez da se javnosti objasne razlozi
tvojeg povlačenja, a koje smo humano i kolegijalno čuvali u diskreciji ...

Ako misliš da ja imam idealni obiteljski i poslovni život bez problema, neka to
bude na tvojoj savjesti ...

Kad je KoHOM etabliran kao nezaobilazna snaga i prepoznat od svih koji "gaze"
obiteljsku medicinu, odjednom si se vratio "na scenu" (?)

Na tvoje navode neću više se osvrtati, već samo reći: sram te bilo ....

Leonardo Bressan, dr med
Glavni tajnik KoHOM-a