[smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Zapisnik Zagrebačkog sastanka 11. lipanj 2012. + Poziv na sastanak liječnika grada Zagreba u organizaciji IO KoHOM-a

  • From: "Marija Klaric" <marija.klaric1@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, "'hrdr lista'" <hrdr@xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 13:35:56 +0200

Drage kolegice i kolege obiteljski liječnici,

ova lista   „trpi“ sve , i nadam se da će tako biti i u budućnosti, upravo ta
„dinamika“ joj daje posebnost, i to je razlog što ima posebno mjesto i u mom
svakidašnjem životu …

Ona „trpi“ i ono što mnogi od nas ne bi , i stoga često „ventiliramo „ preko
nje..

Ljutimo se na napisano , žalimo što smo reagirali, ili pak nismo …

Ova situacija kod mene izaziva miješane osjećaje –tugu , bijes , želju za
promtnom reakcijom…strah..

Tuga – fenomenalni ljudi sa istim ciljem, osobnim animozitetima, sa našom
poslovičnom areolom „doktorskog držanja i načina riješavnja problema“…Tuga
ponajviše jer oni koji nam ne žele dobro / oni vide samo svoje dobro/ u ovim i
sličnim situacijam lako se pogledaju u ogledalo i kažu „ u pravu sam kada ih
tretiram kao gomilu koja ne zna što hoće“..

Bijes – stoga što jako dobro znam šta su svi ljudi unutar IO-a  KOHOM-a / jer
sa njima surađujem gotovo svakodnevno / , i njihovi najbliži suradnici učinili
za moju struku na uštrb sebe i svog svakodnevnog života

Želja za promptnom reakcijom je poradi straha da kažu „ sad je dosta ,
nastavite bez mene“…

Odgovorno tvrdim da bez SAMO NEKOLICINE kolega Leonarda , Marija  , Senada ,
Barija i Ide , Morene, Dijane , Tanje, Vinka, Željka, Viki, Vjeke , Ljiljane (
i još nekih , oni sami znaju),  NE BI BILO KOHOM-A, jedine udruge poradi koje
mislim da imamo šanse da se borimo za našu struku …

Sumnjati u legalnost IO-a jer je izborna skupština KOHOM-a  u 10 mjesecu/ kada
je i Kongres KOHOM-a ), a ne u 03  mj , je na razini dječjeg bunta i inata…

Nerazumjeti poziv svim zainteresiranima , svima bez obzira na pripadnost bilo
kome i čemu , je nepotrebno traženje „skrivene poruke“ tamo gdje je nema….dakle
besmisleno ..troši energiju , unosi nepotrebne tenzije …

Ako ne želimo biti dio udruge koju predstavlja IO KOHOM-a , nemoramo zar ne ?
Imamo svoj glas , dajmo ga na Izbornoj skupštini u 10 mj ….

Ja osobno ću biti presretna ako budemo imali kandidata između kojih ćemo
birati.

I zato moja puna podrška IO –u KOHOM-a , i gore navedenim ljudima , o njihovom
radu mogu svjedočiti , sve ostalo je predmet nekih drugih rasprava u kojima ne
sudjelujem

Osobito hvala Dijani koja je odradila „tehnički „ dio i za Vijeće KOHOM-a ….

Lp

Meri

Radujem se i zagrebačkom sastanku , i Vijeću , nešto manje skupštini HLK….,
zapravo se radujem druženju sa dragim ljudima

  _____