[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Zapisnik Zagrebačkog sastanka 11. lipanj 2012. + Poziv na sastanak liječnika grada Zagreba u organizaciji IO KoHOM-a

  • From: Jadranka Lulic <jadranka.lulic@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Jun 2012 03:59:38 -0700 (PDT)

Poštovani, osobno mislim da smo daleko od vrtićke dobi  a ovo Vaše pisanje,
objašnjavanje , zapravo nikamo ne vodi a samo jednu zaista dobru udrugu vodi u
raspad. Pa dajte ljudi saberite se i ponašajte se dostojno godina i struke koju
radite a ovo maltretiranje ( jer drugačije to ne mogu nazvati) zaista nikome
neće i ne može pomoći. Zrinku i Leu i svima Vama drugima puno hvala na svemu
što ste napravili za zaista sve nas ali rasprave mislim da je potrebno voditi u
4 oka i uvijek bolje s pogledom u oči nego ovako grupno i pismeno jer je zaista
mučno. Hvala i lijep pozdrav iz danas prekrasne Rijeke, te puno uspjeha na
Vašem nadam se produktivnom sastanku Jadranka Lulić